i've seen enough and it's never enough

Anna och lisa for nyss, och vi har färgat håret allihopen :)
Det började med att jag klev upp 10 och åt, sen typ vid 11 gick jag till anna.
För då skulle vi gå till graven och möta lisa och sedan på stan för att
köpa hårfärg :p Helvete så duktig vi va! Fast vi fick skjuts på stan av
Lisas bror, från anna ungefär.
Anna färga typ mörkblond/ljusbrun i helva håret och det vart
lite mörkare under å sen typ ljusbrun längre upp, jättebra.
Sen så färga lisa typ mahognybrun eller va de het och det vart också jättebra,
verkligen.
Sen så vare ju min tur och göra slingor och det vart ju inte så himla mycket tyvärr
men ja ha fundera på att köpa nått slingpaket för de kanske skulle fungera bättre
på mitt hår, men jag får se.
Ikväll blir det iallafall att tjocka sig i hedlunda med Lisa och Anna. Vi ska se australia som
jag och anna aldrig hann se igår.
Men hoppas ni ha en bra kväll,  puss

<3


Diggar din stil och sättet du är på.
Diggar din stil, ja du vet det bara är så

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att anna färgade om sitt, hahaha typ orange

2009-04-15 @ 13:27:14
URL: http://emmabertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0