it's written all over your face

shulululu.
Ingen stekardag idag inte, ne idag har det ju faktiskt snöat lite
och bara varit grått och mulet, inte bra!
Ja har iallafall varit med Anna och Lisa och vi for först på stan och
köpte slingor och fixa nå saker inför imorrn ;) ;)
sen for vi till mig och slinga mitt hår och fika.
Resultatet vet jag inte än, för det är nämligen fortfarande blött.
Men sen så följde jag Lisa på stenbergska för att ta en spruta och
Anna den lata jäveln for hem, haha.
Efter det så skjutsa Lisa hem mig och då satt jag mig här och nått
vettigt gör jag då inte heller.
Kvällen se också ganska lugn ut, inga speciella planer.
Är bara allmänt nervös över morgondagen!! :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan va lugn inför morgondagen, det är ju bara lite tacos ;) haha nämen de kom säkert att gå bra för alla er :D

2009-04-16 @ 20:47:32
URL: http://frankklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0