it's the last chance to feel again

Extremt skönt me helg, fast me tanke på vad som kommer nästa vecka
kommer jag nog inte vilja kliva upp på måndag morgon. Fett jävla konsthistoria
prov och sen teknikprov, på samma dag också :s haha.
Dagen har då gått bra, vanliga lektioner oså. Sen ha de ju varit grymt bra väder
så man ha kunna sitta å steka på rasterna. Fast i början av dagen vare inte
sådär jättebra väder men senare på dagen iallafall.
Jag och emelie for då på stan efter skolan och köpte glass och dricka. Sen satt vi
bara och chilla på en bänk typ. Eller, hon köpte ju faktiskt en fizzy också ;)
Påtal om parfym så fick jag då en parfym av mamma igår, typ en röd naomi campbell. :)
Ja kände mig värsta taskig för mamma kom upp till mitt rum och ställde sig,
sen skrek ja åt hon å gå ut oså. Sen stod hon ba kvar och då fråga ja hon va hon ville
me typ sur röst :p haha sen hon ba, här.. me typ ledsen röst.
Då fick ja parfymen hahah. Men ja sa faktiskt förlåt.
Ja men ikväll blire då typ mysak först och sen ser vi väl om vi inte dra grillkväll igen.
Beror väl på vad det är för drag på mysak ;)
Men ha en bra kväll allihopen
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ikväll tyck ja vi dra en grillkväll eller något.

Man kan ju ta med sig korv och pinnbrö om man ork fixa de ;)

2009-04-25 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0