for one so small you seem so strong

Håller just på med konsthisoria, vilket inte är det roligaste. Men man ha
ju prov nästa vecka och det skulle inte sittabra till med ett ig, haha .
Dagen har gått ganska bra, allt har väl som rullat på som vanligt och
så. Fast det var världens äckligaste mat, nämligen pölsa. Fyfan!¨
Inte de goaste vill jag lova :p
Och sen hade vi som vanligt bild sista timmen där jag börja med min
årstidsbild som nog inte kommer bli alltför najs, hahah, men aja.
Ikväll ska jag göra bort läxa oså. Typ spanska, matte, bild osv.
Känns inte alltför kul men ska försöka hinna baka en kladdkaka också ;)
Annars så har jag väl inte så mycke mer att skriva förutom att dagens va:

Medans s lea sig..
J: Men sebbe, ha du inte ont i hårbotten?
S: Vadådå ?
J: Men ditt hår verka ju brinna
J&J: hahahahah
Jaa, de va styggt :p hahah


Kommentarer
Postat av: väffä

hahahahah typ sådär mycke skratta ja ;)

2009-04-21 @ 20:14:45
Postat av: Anonym

men pölsa är ju faktist gott så ja tyck int du ska säg nå!

man ska inte tänka på vad dom har hett i för sickel men de är gott ändå! OCH NYTTIGT ;)

2009-04-24 @ 11:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0