everything i love about you is a mess

Vaknade tidigt idag, som vanligt :) Nemen därvid halv 10 så kände jag
att jag var tvungen att gå upp och tvätta runt hålet och sedan kunde jag inte
somna om.
Det ser då iallafall bra ut förutom lite klösmärken och svullnad, men det är
ju sånt som försvinner som tur är :)
Drömde btw en sjuk dröm inatt med. och det var om Anna.
Jag drömde att vi var på brännbergsvägen, asså typ ute på gården, sen så
kom ett flygplan farandes och landade in i en av lägenheterna.
Sen gick typ jag, Anna, Lisa, Emma, och sen minns jag ingen fler,
upp dit och skulle kolla.
Sen vare ju en gubbe som låg där och när vi kolla i taket på flygplanet vare
en massa bilder på Anna.
Och alla ba skratta åt det förutom jag, ja vart ju typ rädd och sa att vi skulle
ringa polisen eller nått, hahah. ja det var fult :)

Gårkvällen var asnajs. Vi va hos julia och åt gotacos, kladdkaka och senare
så såg vi film och åt chips dipp osv. De va ialalfall jättetrevligt, det borde vi göra om,
verkligen :)
Ikväll blire partyparty me alla teep. Känns så bra att de mesta fixade sig innan.
Men jag lova jag ska fan inte svina! haha :>
Nemen det blir säkert trevligtrevligt!
Hoppas alla få en trevlig dag ;) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag glömde poppa popcorn :( förlåt för de :'( hahaha

2009-04-18 @ 14:05:20
URL: http://frankklin.blogg.se/
Postat av: Anonym

roligaaste!

2009-04-18 @ 17:11:50
URL: http://jaronsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

det var nice! :)

2009-04-18 @ 17:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0