and if it hits better make it worth the full

Nu är denna helg slut snart och de känns ju inte nå vidare..
De har hänt mycke i helgen, både bra och dåliga saker,
men som det alltid är så följs bra saker av dåliga, iallafall för mig.
Idag bestämde jag och anna oss för att dra till emelie i öravan,
än fast det blåste som satan var det härligt att köra dit :) Kan ju bero
på att det var jävligt soligt och fint. Fast mina händer kände jag inte av
när vi va framme eftersom ja inte hade nå vantar..
När vi kom dit så fika vi iallafall nå muffins och saft och bara chilla.
Där vid 3 så skulle vi börja köra hem, och typ 2.7mil från lse fick
vi soppa t. Hahah, men som tur var va annas föräldrar så snälla
och kom och hämta oss. Eller jag fick åka me dom och anna körde hem.
Sen for jag och robin till stugan där mamma, pappa och elin redan var
för vi skulle grilla osv. Gött vare då ;)  Men vi va då inte där nå länge,
så nu ska ja sitta här ett tag, och sen färga håret!
Resten av kvällen blire väl att kolla igenom konsthistorian och sen typ film.
Finns inte så mycket annat att göra och dessutom så har vi ju prov på
tidag och jag vägra få ig! ;) Men ha en bra kväll alla. puss


i dont shine if you dont shine..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha soppatorsk på vägen lät ju inge vidare ;)

men he va då stekväder idag! synd ba man vakna så himla sent :O

2009-04-26 @ 22:58:15
Postat av: Anonym

hahaha alltså så talanglöst! ;)

ni måst ju kolla de innan ni drar

2009-04-27 @ 18:18:12
URL: http://emmabertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0